Vis enkelt innlegg
Gammel 13-01-08, 19:16   #26
Fluke
Bør lage seg en tittel selv

Fluke sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen voksne tåler visst ikke barn ...

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.

Jeg synes synd på barna deres. Trivelig å være barn i en "barn skal sees, ikke høres" familie...

Opprinnelig lagt inn av Cascaye, her.

Jeg skjønte det kanskje ville være fånyttes å kjefte tilbake.
Jeg satt og studerte oppførselen til barna en stund, og ikke akkurat helt "fornøyd" med det jeg la merke til.

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.

Jeg tenkte umiddelbart på en av de uttallige skrekkhistoriefamiliene i Jesper Juul sine bøker! Skremt til taushet og til å oppføre seg perfekt utad. Men ikke fullt så fantastisk rent følelses- og utviklingsmessig, går jeg utifra.

Hohoi som dere antar her da. Min gutt sitter rolig når vi er ute og jeg vil ha meg frabedt at dere mener han er kuet av den grunn.

Fordi jeg er vant med en unge som sitter i ro, blir jeg "stresset" av unger som er urolige. Jeg vet at unger er forskjellige, men jeg er som sagt ikke vant til at unger er veldig urolige på café. Jeg hadde allikevel aldri irettesatt en unge som oppførte seg som en unge, med mindre den sparket i stolen min eller spyttet softis på meg.

Sist redigert av Fluke : 13-01-08 kl 20:17. Årsak: 1. gang: Sprake, sparke ... 2. gang: manglet visst litt bokstaver
Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat