Vis enkelt innlegg
Gammel 13-01-08, 20:32   #1
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Spiser dere foran TV'n?

I lys av en annen tråd, ble jeg nysgjerrig på hvor mange som er prinsippfaste når det gjelder å spise måltider på kjøkkenet/i spisestue.

Da mannen og jeg fikk barn, hadde vi allerede bodd sammen imange år og var vant til å spise foran TV'n.

Da vi fikk barn, synes vi plutselig at det ikke "tok seg ut" lenger, og bestemte oss for at alle måltider (med unntak av fredags- og lørdagskos) skulle inntas ved kjøkkenbordet.

Men vi er ikke mye prinsippfaste...

Og nå etter jula, har det sklidd HELT ut, og jeg synes at nesten alle måltider inntas i stua foran TV'n.

Og det er vel helt forkastelig? Eller?

Blir ikke enig med meg selv om vi burde ha dårlig samvittighet for dette, eller om det ikke er stort å henge seg opp i.

Vi prater sammen i ett sett her hjemme, så det er ikke akkurat sånn at vi går glipp av de "gode samtalene" om vi ikke alle sitter rundt akkurat kjøkkenbordet kl. 17.00 hver dag.

Men hva med dere?
Og ikke noe pynting på sannheten!