Vis enkelt innlegg
Gammel 13-01-08, 23:46   #5
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spiser dere foran TV'n?

Vi har ikke spiseplass på kjøkkenet, og både spisebordet og salongbordet står på samme rom som TV-en, men det er sjelden den står på mens vi spiser. Det hender innimellom når mannen og jeg spises middags/kvelds etter at poden har lagt seg, og vi har tenkt å se en film eller lignende når vi har spist, at vi derfor spiser kjapt ved salongbordet. Vi har prøvd et par ganger å la Poden spise mens han ser barne-TV for å spare tid sent på ettermiddagen, men nå protesterer han til og med selv på det, for han greier ikke å konsentrere seg om begge deler samtidig.

Når jeg spiser alene, spiser jeg gjerne ved laptopen min, som også står på salongbordet. Det har en litt mindre behagelig spisehøyde enn spisebordet, men jeg føler ikke akkurat at jeg må "bøye meg over salongbordet" heller. Det er jo helt vanlig å drikke kaffe og spise kake ved salongbordet, for eksempel, og det går jo helt fint.