Tråd: Heiko!
Vis enkelt innlegg
Gammel 14-01-08, 10:55   #10
Heiko
Helt konge

Heiko sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Heiko!

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Dessuten sendte du sms'en feil, den kom til meg. Grisejente.

Dette minner meg på en skrekkelig flau opplevelse. Da Juste og jeg var nyforelsket og bodde på hver vår kant av landet gikk det mange "hete" sms`er mellom oss. En dag var jeg en skikkelig grisejente og sendte ham en en..eh....ja grisete melding. Problemet var bare at etter Juste i telefonlisten min lå mobilnummeret til den kystvaktbåten min far jobbet på da...
Gutta hadde det sikkert veldig morsomt da de leste den meldingen, og min far har aldri nevnt det med et ord. Han kjente sikkert ikke igjen nummeret mitt, håper jeg!

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat