Vis enkelt innlegg
Gammel 14-01-08, 12:23   #50
Koma
Lysende norsk flaskekoker
 
Koma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.624
Blogginnlegg: 66
Koma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Noen voksne tåler visst ikke barn...

Opprinnelig lagt inn av Bokormen, her.

Jeg irriterer meg fortsatt over veldig urolige og bråkete barn. Dvs, jeg forstår godt at barna har lyst til å løpe rundt, men blir litt da foreldrene ikke bryr seg. Om mine ikke greier å oppføre seg som folk, da går vi heller enn å ødelegge for alle andre som vil kose seg.

Jeg skal vel innrømme at jeg fortsatt irriterer meg jeg også. Men jeg ser at andre nok kan irritere seg over min 2 åring, selv om jeg virkelig prøver å ha kustus på henne når vi er ute blant folk. I likhet med andre går vi bare på steder som er tilrettelagt for å ha med barn med lekerom/lekekrok etc. Jeg irriterer meg også over foreldre som overhodet ikke prøver å få kontroll.

Koma er ikke aktiv   Svar med sitat