Vis enkelt innlegg
Gammel 14-01-08, 14:15   #35
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Om å dømme andres barn

Opprinnelig lagt inn av LaLuna, her.

Jeg bare må si det nok en gang (sånn at alle får det med seg ) :

En av av våre viktigste oppgaver som foreldre å hjelpe barna våre til å få god nok selvfølelse til at de ikke lar seg vippe av pinnen av sånne uttalelser.
Vi - og heller ikke barna våre - kan forandre andre mennesker, men vi kan forandre måten vi - og barna våre - takler dem på.
Samtidig må vi selvsagt gjøre alt vi kan for å unngå at barna våre snakker sånn til andre barn.
Tenk om alle gjorde en stor innsats her, da ville det blitt slutt på mobbing. :drømme:

Er det en ting jeg har lagt meg i selen for å gi min datter, så er det god selvtillit, og det å ha troen på seg selv.
Tenårene er uansett en sårbar tid for alle tenåringer, og da må man som forelder være der for å støtte barna sine.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat