Vis enkelt innlegg
Gammel 14-01-08, 18:53   #58
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Sv: Noen voksne tåler visst ikke barn...

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Skal ALLE arenaer være utelukkende til for barnet? Dette lukter curling-mamma i mine øyne. Eller nese, egentlig.

Det spørsmålet lurer jeg på også.

Curling-mamma er jeg ikke så sikker på, men jeg lurer veldig på de menneskene som ikke har forståelse for at ikke alle synes at avkommet deres alltid er sjarmerende overalt.

Beskrivelsen over er langt over streken, men akkurat som jeg kan huske hvordan det var å være kalv, kan jeg huske hvordan det var å være barnløs kvige og en del barn som jeg syntes tar vel stor plass og foreldre som mener det er en selvfølge at deres avkom kan dominere en hel resturant.

Å si at mennesker som ikke liker skrålete urolige unger ikke skal få gå på kafe blir vel drøyt. Det er vel heldigvis slik at noen serveringsteder har småbarnsfamilier som målgruppe andre ikke. Jeg ser ikke noe poeng i å ha med meg en urolig unge et sted der det ikke er tilrettelagt.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat