Vis enkelt innlegg
Gammel 15-01-08, 15:37   #81
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jesper Juul - hva synes dere?

Opprinnelig lagt inn av Milfrid, her.

Kall meg gjerne hovmodig, men jeg tror rett og slett ikke at jeg trenger å lese bøker for å oppdra ungene mine.

Jeg ville ikke kalle deg hovmodig, men selv synes jeg bøker er uvurderlig nyttige på de fleste av livets områder.

Tenk å få tigang på hva så mange andre kloke mennesker tenker og mener!
For meg er det en selvfølge at man alltid ha mer å lære - det være seg gjennom samtaler, observasjon eller bøker.

Jeg har grunnfag pedagogikk og mange års erfaring med både profesjonelt og i heimen (og har dermed hatt rikelig med anledning til å reflektere over temaet) - og likevel var "Ditt kompetente barn" en direkte årsak til en heving av kvaliteten på mitt&mannens samvær med barna våre.

Det kjenner jeg at jeg er genuint takknemlig for.