Vis enkelt innlegg
Gammel 15-01-08, 16:36   #77
Libra
Bør lage seg en tittel selv

Libra sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noen voksne tåler visst ikke barn ...

Opprinnelig lagt inn av Siri, her.

"Man skal ikke plage andre..." osv. Å oppføre seg ubehagelig mot et barn som ikke gjør verre ting enn å sitte urolig på stolen synes jeg er uakseptabel og handler overhodet ikke om mangfold.

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.

Håper du gjør deg vrang med vilje her.

Mangfold så lenge alle oppfører seg vennlig og høflig. Det er en selvfølge i min verden, og jeg regner med at det er det i din også.

Et urolig barn på en stol er godt innenfor grensen av hva som er akseptabelt på en hyggelig cafétur.

Voksne mennesker som oppfører seg uhøflig og ubehagelig mot egne og andres barn er uakseptabelt.

Jeg tenker mer på fordømmelsen av den andre familien. Dersom damen var uhøfflig når hun snakket til barnet så er jeg selvsagt enig i at det var unødvendig, det skrev jeg da også i mitt første innlegg. Men, det hagglet med fordømmelse av denne familien, og karrakteristikken av de var ikke akkurat til å forståes i den rettning at man satte spesielt stor pris på mangfoldet.

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat