Vis enkelt innlegg
Gammel 15-01-08, 18:47   #12
Michayla
Nysgjerrig

Michayla sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
Michayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Litt bekymret jeg nå ... (hunden)

Nå aner ikke jeg når han ble operert, men de ringte oss når han våknet og klar til å dra.
Han logret og gikk mot oss på venteværelse,men var veldig trist i ansiktet.

Etter vi kom hjem så har han tasset rundt, kost på fanget, men har vært veldig diltete og kosesyk.
Helst sitte på fanget. Han er jo rimelig stor til å ha på fanget. 13 kilos meterhund.
Ikke akkuratt liten.

Men det er en helt annen hund vi fikk nå enn sist han ble bedøvet.
Dyrlegen her sa at de gir heller litt for lite enn for mye sovemiddel pga slike ting.
De får lokalbedøvelse i tillegg. Så det var godt å se at han var så sprek, samtidig som jeg slapp å være der hele tiden.
Vi leverte han 10.00 og hentet han ca 15.30.
I haugesund var jeg der hele tiden, også under inngrepet som en tilskuer (ikke kult) og fikk bikkja i hendene umiddelbart når de var ferdige, betalte og dro..

Men her ligger de en stund etter de har våknet slik at de ser at allt er bra med dyra.
Samt at man får smertestillende med seg til ut dagen og resept til nye.
I haugesund fikk vi ikke noen av delene og han skrek hele natten.

´*•.¸(*•.¸Gutt 99-01 og 03¸.•*´)¸.•*´
Michayla er ikke aktiv   Svar med sitat