Tråd: Nynorsk?
Vis enkelt innlegg
Gammel 16-01-08, 18:22   #124
Møøse
I could be violet sky

Møøse sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Møøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Nynorsk?

Opprinnelig lagt inn av bina, her.

Hva var det du mente var feil? At det stjal ressurser eller at det er vanskelig for de med lese- / skrivevansker? Etter å ha finlest innlegget ditt antar jeg at det du mener er feil er at det stjeler ressurser?

Hyggjeleg at du finles innlegga mine (kanskje du kjem til å like nynorsk etter kvart òg ) Litt mindre hyggjeleg at du insinuere at eg uttrykkjer meg uklart, men det får så vere. Eg var usamd i begge poenga dine, difor skreiv eg det slik, under heile innlegget ditt.

Opprinnelig lagt inn av bina, her.

Er det forresten ikke også sånn at de som har samisk har bare en variant av norsk i tillegg? Så kanskje er det sånn at man har innsett at joda, hjernen kan brukes til så mangt, men kanskje man skal bruke den på noe annet også enn BARE språk? Matematikk, naturfag, musikk.... for eksempel.

Jatakk begge – eller alle – delar Norske skulebarn har lite arbeid samanlikna med unge i mange andre land. Eg meiner det ikkje er naudsynt å ta vekk fag, berre leggje til. (Og eg snakkar framleis ikkje her om barn med læringsvanskar. Og eg har heller ikkje uttala meg om undervisingsopplegg eller liknande.)