Vis enkelt innlegg
Gammel 17-01-08, 00:21   #9
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Drikker FPere vin?

Jeg er nok litt mer enn gjennomsnittlig vininteressert, men har dabbet en del av de siste årene. Jeg drikker nok mest rødt, men en del hvitt i sommersesongen og champagne når som helst.

Når jeg kjøper vin nå, så går det hovedsakelig i røde italienere (og jeg er fortsatt på Ripasso-kjøret jeg har nevnt tidligere her inne), hvite franske (Sancerre, Chablis og ymse Alsace), og Tokayer og Sauternes (og gjerne naboene som ikke får lov å kalle seg Sauternes).

Pris nevnes i HI, og det betyr litt, men ikke alt. Jeg er ikke så glad i å punge ut for overprisede Bordeaux-viner, men kjøper vin i segmentet rundt tohundrelappen uten å blunke. Jeg har absolutt ikke stålkontroll på årganger og alle mulige produsenter, men kjenner til en del og bruker etikettmagefølelsen når jeg vurderer noe helt ukjent.

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat