Vis enkelt innlegg
Gammel 17-01-08, 08:00   #105
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen voksne tåler visst ikke barn ...

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.

For min del dreide diskusjonen seg slett ikke om hvor greit man synes det er at andre har andre standarder for oppførsel enn en selv.

For all del, du vet best selv hva diskusjonen har dreid seg om for din del, jeg snakket for meg selv, jeg. Og deler av diskusjonen for min del dreide seg nettopp om dette du nevner her. (Hvis det ikke var klart for deg, er det ikke så rart at du så ut til å være såpass uenig med meg.) Du skrev et sted i tråden at "Jeg synes vel det er et poeng å tolerere et mangfold av mennesker i ulik alder når man er på café eller andre offentlige steder." - en relativt generell uttalelse som satte i gang en relativt generell del-diskusjon, som ikke hadde noe spesielt med Cascaye å gjøre.

Jeg ville bare gjerne presisere overfor Cascaye at jeg ikke hadde trukket hennes beskrivelse i tvil - jeg kom inn i tråden på en tangent etter den kommentaren din, og det jeg skrev om hadde bare delvis noe med hennes historie å gjøre.