Vis enkelt innlegg
Gammel 17-01-08, 09:35   #110
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen voksne tåler visst ikke barn ...

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.

Da jeg leste HI, tenkte jeg at hun var litt oppbrakt der og da, og ønsket seg noen tilbakemeldinger på om det var hun eller nabodama som var på jordet.
I denne sammenhengen kunne kanskje det greieste vært å kun gi HI støtte på at det ikke var hun som var på jordet i denne sammenhengen.

Av og til er det enkle det beste.

Når man legger ut slike innlegg som Cascaye gjorde her, så må man være forberedt på flere ting: for det første kan det hende at noen snur saken på hodet og sier at "Dette er din versjon av historien. Kan det finnes en annen side av den som du ikke ser?" Dette kan være så irriterende og/eller sårende det bare vil, men det er altså en risiko man tar når man velger å fortelle om slike hendelser på FP. Vil man bare ha koz og klemz, anbefaler jeg andre fora enn dette.

For det andre kan det hende at tråden sklir ut i generell debatt etter en stund. Det betyr ikke nødvendigvis at folk ikke har sympati med HI eller at HI tar feil. Det betyr ganske enkelt at folk flest er ferdige med sympatierklæringene (eller hvilke tilbakemeldinger hovedinnlegget nå har avfødd) og at de går videre til mer generelle betraktninger rundt lignende problemstillinger.

Det er ikke slik at hovedinnlegger "eier" en tråd og at alle innlegg i tråden plikter å rette seg etter hovedinnleggers innhold (for ikke snakke om hovedinnleggers ønsker i forhold til tilbakemeldinger). Slik er forumlivet, og det må man nesten bare godta – i alle fall hvis man vil skrive her på FP.

Og når det er sagt, så kan jeg gjerne presisere at slik den aktuelle saken har vært fremstilt i denne tråden, mener jeg damen ved nabobordet handlet helt feil og overreagerte totalt i sin tilbakemelding til barnet (men det er altså ikke den konkrete saken jeg har diskutert i det siste i denne tråden).

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat