Vis enkelt innlegg
Gammel 17-01-08, 10:20   #12
bina
Ustabil

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 11
bina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de fleste
Standard

Sv: FpU-leder forsidepike i Vi Menn

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Jeg tror du bare er nødt til å opprettholde en slags balanse nå jeg, bina. Er du enig med meg i en tråd må du skynde deg å være uenig med meg i en annen.

Jeg synes det er teit når man har et verv som (forhåpentligvis) fordrer en smule reflektert tankegang, stiller opp som bimbo og prøver å få SV'ere til å se teite ut fordi de ikke stiller opp i Vi Menn, FHM osv. Mediehore, anyone?

Neida, jeg har ingen spesiell trang til å være uenig med deg. Du er kanskje en av dem jeg snarere føler trang til å være enig med, og strekker meg langt for det.

Men jeg syns ikke kommentaren fra Thorkildsen var annet enn småblærete. "Jeg er så viktig, jeg, skjønner du, jeg sitter på STORTINGET og alt, så joda, jeg har tid til å snakke med journalister, men altså IKKE tid til å si noe om det er sånn at SV-ere er mer pripne, altså!"

Jeg hadde syntes at kommentaren hadde vært mye bedre hvis hun hadde kommet med noe humoristisk, som f.eks.:

"Pripne? Sier hun det? *latter* Ja, det er godt mulig det!"

Eller så kunne hun vært skikkelig tørr og bare svart "Ingen kommentar".

Men å fremheve for en viktig jobb hun gjør... og særlig tatt i betraktning at det er nå ikke hun alene som jobber fram landets klimapolitikk, og selv om hun deltar så hadde hun helt sikkert greid å avse 2 minutter til å kommentere noe helt annet.

Slik hun fremsto syns jeg mest av alt hun minnet om en fornærmet 14-åring som får vite at en av klassens mest populære jenter har blitt tatt bilde av av lokalavisen. "Jeg er ikke sur og misunnelig, altså, det er bare det at posisjonen som klassens flinkeste elev krever at jeg gjør lekser, så jeg hadde uansett ikke hatt tid til å stille opp på noe dustete bilde!"

Med andre ord, jeg oppfatter Thorkildsen som sutrete og barnslig.

bina er ikke aktiv   Svar med sitat