Tråd: Moral og yrke
Vis enkelt innlegg
Gammel 17-01-08, 10:55   #14
Alfa
Dukkar plutseleg opp ...

Alfa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Alfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Moral og yrke

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Jeg klarer faktisk ikke på noen måte å skjønne hvordan det skal kunne være noe selvrealiserende eller motiverende å være på forsiden av Vi Menn. De eneste motivasjonsfaktorene jeg kan se er penger og "berømmelse", og det virker noe kortsynt hos meg.

:fordomsfull:

Eg trur at nokre kan få/trur dei kan få styrka sjølvtillit av tanken på å gjere andre kåte, men eg synest dette er ein frykteleg primitiv og destruktiv måte skape sjølvtillit på.

Å styrke sjølvtilliten sin gjennom å gjere andre kåte må vel vere den raskast måten å øydelegge sjølvbildet på?

Alfa er ikke aktiv   Svar med sitat