Vis enkelt innlegg
Gammel 17-01-08, 11:21   #3
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva synes dere om Facebook?

Jeg liker Facebook fordi det er en grei og kompakt måte å holde veldig lavnivåkontakt med masse mennesker som jeg kjenner litt, men ikke har tid og ork til å ha "ordentlig" kontakt med så veldig ofte. Det passer meg veldig fint å ha en ørliten anelse om hva som foregår i livet til søskenbarn og gamle venner og andre jeg aldri treffer, å kunne se bilder de legger ut og kanskje til og med få tips om bøker de leser eller konserter de skal på.

Jeg ignorerer så å si alt som kommer av snøballer og "coolest friends" og de andre applikasjonene (det aller meste av uinteressante requests kommer fra de samme to barneskoleklassekameratene), og jeg har sluttet å melde meg inn i grupper, men svarer på quizzer når jeg føler for det, og har lav terskel for å kommentere bilder eller skrive på veggen til folk.