Vis enkelt innlegg
Gammel 17-01-08, 13:43   #8
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Middag når man ikke har koketopp

Opprinnelig lagt inn av MinaX, her.

Noen forslag til hva jeg kan gjøre med karbonadedeigen som ligger i kjøleskapet, forresten? (Utenom å fryse den).

Kjøttpudding av noe slag, kanskje. Eller lag krydrede kjøttboller på trespyd og stek under grillen.

Jeg pleier å lage "kylling på pinne" ved å skjære kyllingfilet i tykke strimler og marinere i forskjellige sause, og så tre dem på tynne trespyd ("satay sticks" heter de jeg pleier å kjøpe) og grille i stekeovnen på full varme noen få minutter.

Ferdige fiskekaker og karbonader og slikt kan fint stekes/varmes i stekeovn.

Av tilbehør, så kan du tilberede couscous ved å bare helle over kokende vann (kokt i mikro eller med vannkoker) og la stå noen minutter, sjekk pakken.