Vis enkelt innlegg
Gammel 17-01-08, 14:14   #11
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen voksne tåler visst ikke barn ...

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.

Teofelia - jeg visste jeg ville få et svar som ditt ; )

Hva!? Kaller du meg forutsigbar?!

Sitat:

Her inne er det heldigvis mange diskusjonsglade mennesker.
Jeg hadde bare lyst til å si at av og til er det vel greit å bare gi en person støtte, hvis det står klart for en selv at en er enig i HIs perspektiv. Det er da slett ikke intetsigende kozemozing, men er ærlig og oppriktig meningsutveksling.

Vi har jo mange nok tråder hvor det er langt mer opplagt grunnlag for uenighet enn denne.
Jeg føler ikke så sterkt for dette at det er et poeng for meg å diskutere hvilken vei denne tråden burde ta, altså.
Snakk ivei om det dere vil, selvfølgelig.

Men det er disse tankene jeg har gjort meg.

Selvsagt er det ikke noe i veien for å gi folk støtte, og det kan jeg ikke skjønne at noen har tatt til orde for heller. Og det er selvsagt også helt opp til deg å velge hvilken retning av diskusjonen du ønsker å gripe, men jeg skjønner deg dit hen at du mener andre også bør velge å begrense diskusjonen til å heie på hovedinnlegger, og der er jeg altså uenig med deg. Delvis fordi jeg ikke synes det er det som er poenget med et diskusjonsforum, men først og fremst fordi jeg i utgangspunktet ikke syntes det var like opplagt som deg at saken bare kunne sees fra en side.

Jeg synes det å prøve å belyse en sak fra flere sider, og finne ut om det kan være mer ved en sak enn det som kommer frem i hovedinnlegget, er både spennende og høyst relevant.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat