Vis enkelt innlegg
Gammel 17-01-08, 22:07   #5
LaBanga
fri

LaBanga sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjærestetur - New York eller Paris?

Det er ikke noe lett valg. Jeg liker begge stedene veldig godt, men er nok mer nyforelsket i NY fordi jeg kun har vært der en gang, og da uten mannen min.

Men jeg er også litt tilbøyelig til å si Paris når det ikke er lengre enn 5 dager. Det er kortere og ikke noe jet-lag.

Forøvrig så slapp jeg unna jet-lag ved at vi var ute til langt på natt natta før jeg skulle reise hjem, sov minimalt og var drittrøtt da jeg kom på flyet, og sov hele veien hjem, og flyet reiste på ettermiddagen fra NY og var framme om morgenen i Oslo...

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat