Vis enkelt innlegg
Gammel 18-01-08, 16:33   #5
Acsa
Audacious

Acsa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Observasjon på NAV

Det kan jo også være at de som ikke har bodd så lenge i Norge har problemer med å finne fram i norsk regelverk. F.eks sist jeg var på NAV, med mitt blonde hår og blå øyne og rotnorske framferd, satt jeg sammen med en kvinne fra Nord-Afrika. Hun trengte hjelp for å finne ut av hvilke rettigheter hun hadde når hun snart skulle ha barn. De fleste jeg vet om med "etnisk norsk" bakgrunn finner fram til de rette skjemaet på nett og sender inn, uten å måtte besøke NAV. (Eller de spør her inne, så klart...)Altså, jeg ser ikke bort fra statistikk, men at det er så mange som fysisk befinner seg på NAV kan også ha noe med detteå gjøre.