Vis enkelt innlegg
Gammel 19-01-08, 20:24   #9
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Drikker FP-ere vin?

Opprinnelig lagt inn av Nebbia, her.

Dekantere...

Hehe, vi hadde besøk i går, og jeg fant fram en amarone som jeg ikke helt husker hvor jeg har fra. (Montigoli 2001, ut fra etiketten tipper jeg tax-free på Kastrup). Siden jeg har fått ny karaffel til jul, så tenkte jeg at det så absolutt ikke ville skade med litt luft, og formelig slang den over karaffelen - uten tanke på eventuelt bunnfall som måtte befinne seg på siden av flasken (kom omtrent rett fra kjelleren).

Det var selvsagt ganske mye grums, noe jeg egentlig sjelden har opplevd med de amaronene jeg har hatt (er det bare meg, Nebbia/Veronal/andre Amarone-junkier?). :ror seg unna nybegynnerfeil: Vel, det meste sank til bunns etter hvert, og vinen kom seg også betraktelig, selv om den absolutt ikke var av de helt store amaronene.

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat