Vis enkelt innlegg
Gammel 19-01-08, 23:51   #1
Mirasol
En Som Trener

Mirasol sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Hvor ofte er dere "sosiale"?

Når jeg sier sosiale så mener jeg hvor ofte dere er ute i festlig lag, altså på byen, vennefester, tja stort sett alt man kan gjøre uten barn på slep på kveldstid.

Er du og mannen alltid ute samtidig?
Er dere ofte ute hver for dere med hver sine venner?
Er det alltid alkohol med i bildet for at det skal betegnes som en kveld "ute"?
Holder dere telling på hvem som er ute mest, og hvem sin "tur" det er neste gang?

I dette "regnestykket" teller ikke trening, jobb og møter altså.

Bare nysgjerrig i kveld. Dette er forøvrig ikke et tema hos oss for tiden da jeg er høygravid med bekkenløsning og alle potensielle barnevakter bor langt unna og må overnatte her om det skulle være noe vi skal. Sparer dem heller til diverse nødløsninger rundt fødselen jeg!

Det er forøvrig ikke et tema til vanlig heller, da vi begge foretrekker å kose oss sammen på helg, spise god mat, se film og ellers ha det fint sammen!

Sofagriser kan vi også kalles!