Vis enkelt innlegg
Gammel 20-01-08, 00:01   #7
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor ofte er dere "sosiale"?

Opprinnelig lagt inn av Maimor, her.

Er du og mannen alltid ute samtidig?

Nei. Men vi er det av og til - da vanligvis konsert eller kino, noen ganger kombinert med middag. En sjelden gang på fest hos venner.

Er dere ofte ute hver for dere med hver sine venner?

"Ofte"? Neei. Jeg er oftere ute enn han er. Kanskje en gang eller to i måneden, i snitt? Han går oftere på konsert enn jeg gjør; jeg går ofte ut for å spise eller drikke med venner enn han gjør

Er det alltid alkohol med i bildet for at det skal betegnes som en kveld "ute"?

Det er absolutt ikke noe krav, men i praksis er det ganske sjelden jeg er "ute" (enten det er snakk om restaurantmiddag, kinotur, besøk hos venner, konsert eller pubrunde) uten å ta i alle fall en øl eller et glass vin

Holder dere telling på hvem som er ute mest, og hvem sin "tur" det er neste gang?

Nei. Det er helt klart jeg som er ute mest, men det er ikke noe diskusjonstema. Hvis en av oss har lyst og anledning til å gå ut, og det ikke kræsjer med noe den andre skal, så gjør vi det. Vi liker begge to godt å være alene hjemme en kveld innimellom, så det er ikke noe "problem" om den andre går ut. Skulle det bli kollisjon, ser vi vel heller på hva slags arrangement det er snakk om (og dermed hvem som "går glipp av" mest) enn på hvem som var ute sist.