Vis enkelt innlegg
Gammel 20-01-08, 11:18   #18
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor ofte er dere "sosiale"?

Er du og mannen alltid ute samtidig? Niks. Han er mer sosial enn meg på kveldene. Han spiller bridge med gutta, og så er han med i en sånn "herreklubb" der man kan møtes på kveldene. Blir vi bedt til venner er det jo begge som blir invitert - og går. Vi går aldri "på byen" - kjedelige og gamle som vi er. Ut og spise på restaurant - ja ofte. Men på pub/klubb gjør vi bare i utlandet - til nød. Treige gamle gubben...

Er dere ofte ute hver for dere med hver sine venner?
Han oftere enn meg. Jeg møter venninner, trener, går på cafe og denslags mer på dagtid. Nesten alle venninnene mine jobber deltid eller fleksibelt så vi klarer å klemme inn et treff i ny og ne på dagtid. Men selvsagt møtes vi av og til på kvelden, men det er kanskje annenhver måned bare.

Er det alltid alkohol med i bildet for at det skal betegnes som en kveld "ute"?
Nei. I praksis blir det jo ofte slik da. Men når jeg må være hjemme og være "barnevakt for egne barn" så spiller det egentlig ingen rolle for meg når gubben kommer hjem eller hvilken tilstand han er i da.

Holder dere telling på hvem som er ute mest, og hvem sin "tur" det er neste gang? Nei. Der er det så tydelig skjevdeling uansett. Men jeg er klart mest hjemme på kvelden, så de gangene jeg blir invitert alene på noe på kvelden prioriteres det.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat