Vis enkelt innlegg
Gammel 20-01-08, 12:19   #22
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor ofte er dere "sosiale"?

Er du og mannen alltid ute samtidig?
Iblant før jeg ble gravid med Knerten. I snitt en gang i mnd, vil jeg tro. Etter at jeg ble gravid ble det mer sjelden, og det har ikke hendt etter at Knerten kom for 5 mnd siden.

Er dere ofte ute hver for dere med hver sine venner?
Har kanskje vært et par ganger i måneden, men nå som jeg ammer har ikke muligheten vært til stede så ofte. Dessverre. :savner sosialt samvær uten barn tilstede:

Er det alltid alkohol med i bildet for at det skal betegnes som en kveld "ute"?
Ikke nødvendigvis, men det blir ofte til at jeg tar et par øl eller litt vin. Noen ganger mer enn et par øl eller bare litt vin.

Holder dere telling på hvem som er ute mest, og hvem sin "tur" det er neste gang?
Nei. Inntil nå har vi vært såpass heldige at vi har fått barnevakt de gangene vi begge har hatt planer. Jeg ser imidlertid for meg at det kan bli litt vanskeligere nå som vi har to, uten at jeg tror det kommer til å bli noen konflikter av den grunn.

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat