Vis enkelt innlegg
Gammel 20-01-08, 13:15   #20
Libra
Bør lage seg en tittel selv

Libra sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor ofte er dere "sosiale"?

Med sosial, mener du da at man skal være ute og borte? Teller det å være på besøk? Jeg vil si at jeg er veldig sosial, jeg har et stort sosialt behov og det får jeg dekket gjennom vennebesøk både med og uten mann og/eller barn. Sosial på en eller annen måte vil jeg si at jeg er nesten hver dag, en eller annen form for besøk eller sosial greie forgår minst 5 av dagene i uken.

Det er ikke så ofte vi går ut på byen, og enda sjedlenere at vi gjør det sammen. Rett og slett fordi vi ikke føler behov for det. Vi har ikke ønske eller behov ut over de turene vi faktisk tar. Hvor ofte? Vel, annenhver eller tredjehver mnd kanskje.

Til gubben er det gjerne alkoholkveld når han skal ut. Men, jeg drar ofte på kafe med venninner på ettermiddag eller kveldstid. På vinteren blir det ikke ukentlig, men når sola titter frem og det begynner å bli fint å sitte ute, så blir det opp til flere kafeturer i uka.

Vi har forskjellig sosialt behov og holder aldri telling på slikt. I perioder renner gubben mye og jeg holder meg hjemme (og inviterer heller noen venninner hjem til meg) og i perioder renner jeg mye og gubben holder seg hjemme og slapper av.

Barnevakt har aldri vært noe problem til oss, så vanene våre styres rett og slett av hvilket behov vi føler på.

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat