Vis enkelt innlegg
Gammel 31-10-06, 10:06   #16
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 639
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ammehjelpen sine hjemmesider

Opprinnelig lagt inn av Kif, her.

Men når de legger lenke til boikotten i navigeringsmenyen (venstremenyen) så er det nesten som de tvinger deg til å ta stilling til boikotten.

Og det syns jeg er helt greit. Jeg syns velfødde nordmenn kunne tatt stilling til mye mer enn det de gjør.

Ja, det er ensidig info. Ja, de burde kanskje latt Nestlé prøve å svare for seg, men det mener jeg ikke er ammehjelpens ansvar. Jeg syns det er helt greit at de legger ut en sak de brenner for, en sak som faktisk er viktig i forhold til amming, nettopp fordi Nestlé i mange år har overbevist kvinner i uland om at MME er bedre enn morsmelk. Når amming er en "kampsak" så syns jeg det er natulig å ha et internasjonalt perspektiv, og denne saker er desverre en del av det internasjonale bildet.

Presisiering: når jeg skriver at amming er en kampsak mener jeg ikke at flest mulig skal amme uansett, men at man legger til rette for at man kan få det til og er der som støtte.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat