Vis enkelt innlegg
Gammel 21-01-08, 19:16   #7
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du hatt en fæl dag i dag?

Min dag har til nå faktisk vært riktig så bra.

Dagen begynte med at vi sov godt og lenge. Jeg fikk to blide gutter opp av senga, og fikk levert en like fornøyd Storebror til barnehagen. Ikke noe krangel og bråk, bare fryd og gammen.

Deretter hadde jeg akkurat passe med tid til å kjøre Lillemann til ortipediingeniøren. Hun gipset begge føttene og leggene til Lillemann for å støpe ortoser til ham, slik at han ikke skal få feilstillinger. Lillemann var blid og fornøyd, fikk bare et anfall, og sovnet godt i armene mine, slik at damen fikk jobbet uten problemer.

Deretter kjørte jeg til min far, som hadde kjøpt lunch til meg. Han hjalp meg med å fikse tette- og feilstilte dyser på bilen, så nå kan jeg spyle frontruta igjen.

Etter dette kjørte jeg hjem, handlet i lokalbutikken og brukte lang tid på å komme meg videre, for jeg traff plutselig tre hyggelige mennesker i tur og orden.

Storebror lot seg frivillig hente i barnehagen. Null krangel og tull.

Middag ble lagd, den smakte godt, og til og med Storebror spiste kjøtt og bønner uten å kny.

Nå gjenstår det bare å få gutta i seng uten bråk, så er blåmandagen over for min del.

Ikke noen dum blåmandag dette, med andre ord.