Vis enkelt innlegg
Gammel 31-10-06, 11:11   #3
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: selvbiografier

Jeg var veldig glad i biografier når jeg var liten, og leste meg gjennom mang en "historien om..."

Selvbiografier og biografier syns jeg er artig å lese om mennesker jeg finner interessante, men ikke for å tilfredstille et "kikkerbehov".

Bondevik sin biografi kommer jeg ikke til å lese, jeg har null interesse av mannen.

Leste biografien til Hillary Rodham Clintom for noen år tilbake, den likte jeg veldig godt. Det er en dame med bein i nesa! Jeg liker henne og det var gøy å lese hennes historie for å skjønne hvem hun har blitt i dag.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat