Vis enkelt innlegg
Gammel 22-01-08, 23:38   #31
era
Bør lage seg en tittel selv

era sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
era har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg har så lyst på en øl

Opprinnelig lagt inn av annemede, her.

Så kommer min historie da. Man drikker ikke øl. Man drikker ikke alkohol i det hele tatt. Drikker man alene så er man alkoholiker. Det er det jeg er vokst opp med.

Jeg har vokst opp med missbruk og jo man KAN ta en øl, men drikker man seg full aleine med ansvaret for barn er det en heeeelt annen story. Klarer man ikke å stoppe etter en osv.

Jeg er litt skarpere i kanten mht. rus( OG UNGER eller er jeg svææært avslappa) en de fleste, men en øl om man har lyst på en det er ikke noe fare signal, det er et større signal om man synes en øl aleine er vanskelig men det gjelder heeelt andre ting.

Har du lyst ta den øllen for din egen skyld du er du og en øl gjør deg ikke til alkis nettop fordi det er snakk om en øl og ikke 7.....

era er ikke aktiv   Svar med sitat