Vis enkelt innlegg
Gammel 23-01-08, 09:19   #11
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: HAHA! Mye rart det går an å kjøpe!

Opprinnelig lagt inn av Libra, her.

Lurer på om de som jobber på denne Nytt og Nyttig plassen ler like mye av produktene som resten av landet gjør? Men, det som forundrer meg mest er vel at de ikke går konkurs, det betyr jo at det er massevis av folks om handler disse tingene jo.

Det er vel her jeg skal krype til korset og innrømme at jeg har handlet på N&N!

Saken var den at jeg baker gjerne - boller, horn, småkaker etc.
Og når jeg gjør det, baker jeg mye i slengen.
N&N hadde slike rister som man kunne bygge i høyden i stedet for å sette dem utover hele kjøkkenbenken, så dem kjøpte jeg - og er strålende fornøyd!
I samme slengen kjøpte jeg et lite bordstativ i svart og stål til å samle fjernkontroller i (fungerte helt fantastisk helt til Liten på halvannet år plukket den fra hverandre), og en dings til å dele kakebunner med, fordi jeg overhode ikke fikser å gjøre det med kniv.
bare søppel er det ikke, men man må vel kanskje ha ekstremt finstilte briller på for å kunne skille gull fra gråstein i den katalogen, for å si det sån!