Vis enkelt innlegg
Gammel 23-01-08, 14:54   #13
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 249
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: MUK i kyllingprodukter? Så ekkelt!

Javel. Jeg kommer til å fortsette å spise kylling- og kalkunpølser, da jeg syns de smaker best. Er det spiselig og ikke farlig så ser jeg ingen grunn til å okke seg over det. Det er så mye rart av konserveringsmidler, miljøgifter og annen sjarmerende skit i maten vi får i oss at en godt oppmalt benbit eller to ikke er noen krise. Og ja, jeg spiser økologisk i den grad jeg får tak i det. Jeg vet hvordan et helt, dødt dyr ser ut før det er "pyntet på" og lagt i kjøttdisken, jeg kan sløye en fisk og jeg vet hva egg er.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat