Vis enkelt innlegg
Gammel 23-01-08, 21:44   #1
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har du blitt hersket med/trakassert på grunnlag av kjønn, i arbeidslivet?

En spin-off.

Selv har jeg ikke blitt utsatt for nevneverdig med hersketeknkker, så vidt jeg har oppdaget, i hvert fall. Tvert imot har jeg ofte opplevd å bli løftet frem av kolleger med et ønske om jevnere kjønnfordeling.

Men jeg vet jo at det skjer.

Er det bransjeavhengig? Personavhengig? Jeg har stort sett bare jobbet i mannssdominerte virksomheter. Jeg har en temmelig røff og rufsete stil, og er også ganske teflonaktig i forhold til hva jeg lar affisere meg. Jeg er usikker på om det er arbeidsplassene eller min stil som har æren for mangel på trakkasering/hersking.

Jeg har en sterk følelse av at i politikk og organisasjonsliv er mye mer av denne typen ting.

Hva er deres erfaringer?