Tråd: Ullpysj
Vis enkelt innlegg
Gammel 20-09-06, 14:57   #4
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg anbefaler todelt pysj når de er ferdig med bleie, av den enkle grunn at da klarer de å gå på do selv om natten. Det kan jo hende de må vekke mamma og pappa likevel, men du slipper i alle fall å bli vekket av et "Mamma! Jeg fikk ikke av meg pysjen. Jeg har tissa meg ut!"

Jeg har aldri vurdert ullpysj som alternativ til Frøkna etter at hun var baby, men så er hun varm av seg også, så det ville neppe blitt godt mottatt, men jeg synes at stilongs og trøye høres ut som et veldig godt alternativ til de dyre nøstebarnpysjene. Det er jo ikke noe problem å kjøpe egne til bruk på natten. (Enig med Desembermamma at jeg ville unngått å bruke dagklærne om natten og omvendt.)

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat