Vis enkelt innlegg
Gammel 24-01-08, 10:01   #11
Éowyn
Whatever, never mind

Éowyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Bruker du refleks?

Selvfølgelig bruker jeg refleks. Noen ganger (som f.eks. når jeg følger Storebror på skolen og det er mørkt og regner ute) bruker jeg refleksvest. Barnevognen har reflekshette på kalesjen.

En gang fikk jeg en kommentar fra noen ungdomsskolegutter om at jeg matchet (altså vesten med kalesjehetten). Jeg skjønte at de syntes refleksvest var skikkelig ukult. Jeg svarte at skal jeg absolutt bli påkjørt av en bil skal det ikke være fordi sjåføren ikke så meg. Og dessuten så vil jeg ikke at barna mine skal risikere å miste moren sin bare fordi jeg ikke synes i mørket. Det var nå enig i det.

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat