Vis enkelt innlegg
Gammel 24-01-08, 11:07   #4
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har det gått inflasjon i ordet "gammel"?

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Dette blir mer en diskusjon om personlighetstyper enn om alder, synes jeg.

Hilsen en som aldri kommer til å bli "ung til sinns", og ikke engang var det som barn - men som er fornøyd allikevel

Nå er det jo ikke et mål å rase rundt på motorsykkel, om man ikke vil det!

Men om du er "gamlisungdom", Elinblu, så føler jeg meg overbevist om at du er både interessert og i utvikling ( det er nå ihvertfall det bestemte inntrykket jeg sitter med!) - så da er du nok kanskje yngre til sinns enn det du tror!

Å være ung til sinns kan godt romme rolige aktiviteter også, det - så lenge man er interessert og levende.