Vis enkelt innlegg
Gammel 24-01-08, 12:45   #65
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når skaffer man seg dørskilt?

Opprinnelig lagt inn av Xian, her.

Jeg har sett hos venner at dørskilt ikke lenger nødvendigvis må være i messing med masse snirklete border, men at man også får helt enkle dørskilt i børstet stål eller plexiglass. Visstnok bestilt på nettet, en del av dem i hvert fall, og ganske fine.

(...)

Vi venter vårt første barn til sommeren, og jeg kjenner at jeg allerede nå lengter litt etter et dørskilt med alle navnene på. Men vi håper jo at vi skal få et barn til med tiden, og hva da? Kaste og kjøpe nytt?

Her fikk jeg plutselig en veldig god idé til rosemalt "velkommen hjem fra Kina"-gave.