:søstre i sjelen: Been there, Done that. Limer inn mitt innlegg fra et annet forum.
Opprinnelig lagt inn av kirsebær Poden holder på å få masse jeksler. Men han er jo en hyggelig gutt og sutrer ikke så mye av den grunn. Men våken om natten, det er han. To netter på rad med minimalt med søvn gjør noe med meg. (jeg er ikke vant med våkenetter. 2 netter er det meste jeg har vært med på) Jeg blir Cruella De Vill. Jeg er sur og grinete og kranglevoren, jeg er trøtt og slapp og obsternasig. Og slem. Alt på en gang. Så etter en morgen som var lite hyggelig for alle parter, stormer jeg ut døren for å rekke bussen, jeg passer på å mumle akkurat så høyt at Sambo må høre det: "Herre Gud, det må da være mulig å hjelpe til litt på morgenen!" Sambo er forresten akkurat frisk fra lungebetennelse, men har pådratt seg bronkitt (eller noe som ligner. KLegetime igjen før helga ). Og i det jeg smeller igjen ytterdøren tikker det inn en melding på telefonen min: "Takk for din hyggelige måte å gratulere meg med dagen på. " Sambo har bursdag! Jeg er den verste kjæresten
Opprinnelig lagt inn av kirsebær
Poden holder på å få masse jeksler. Men han er jo en hyggelig gutt og sutrer ikke så mye av den grunn. Men våken om natten, det er han. To netter på rad med minimalt med søvn gjør noe med meg. (jeg er ikke vant med våkenetter. 2 netter er det meste jeg har vært med på) Jeg blir Cruella De Vill. Jeg er sur og grinete og kranglevoren, jeg er trøtt og slapp og obsternasig. Og slem. Alt på en gang. Så etter en morgen som var lite hyggelig for alle parter, stormer jeg ut døren for å rekke bussen, jeg passer på å mumle akkurat så høyt at Sambo må høre det: "Herre Gud, det må da være mulig å hjelpe til litt på morgenen!" Sambo er forresten akkurat frisk fra lungebetennelse, men har pådratt seg bronkitt (eller noe som ligner. KLegetime igjen før helga ). Og i det jeg smeller igjen ytterdøren tikker det inn en melding på telefonen min: "Takk for din hyggelige måte å gratulere meg med dagen på. " Sambo har bursdag! Jeg er den verste kjæresten