Vis enkelt innlegg
Gammel 25-01-08, 22:34   #24
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når det har skjedd en (bil)ulykke..

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Om jeg kom tidlig til, altså før ambulanse og politi og sånt, så hadde jeg antagelig, om jeg kjenner meg selv rett, tatt styringen for hele greia.

Vi har jo trening i det, så jeg hadde nok også tatt rollen som skadestedsleder til noen andre, mer kompetente (AMK, brannvesen etc) kom til. Ofte er det jo bare nok å vite hva man skal gjøre, og være myndig nok til å ta styringen slik at det ikke blir kaos, eller enda verre - at flere blir skadet. Husker ennå mantra nummer en: Sikre skadestedet!

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat