Vis enkelt innlegg
Gammel 27-01-08, 16:36   #44
Martis
Ute på tur
 
Martis sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.431
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noen som bor i Nittedal?

Opprinnelig lagt inn av Kaprifol, her.

Både Slattum/Hagan og Rotnes har jo marka like utenfor døra. Det er litt forskjell på hvor man bor lokalt. Liker man å sykle, rusle eller gå på ski er dette eldorado. Det er full fart i akebakken ved oss hver helg, barn på ski og vafler til salgs, sånt liker jeg! Det passer bedre for oss i vår situasjon nå med to små barn enn kafélivet og shopping.

Vi har nå vært på rekogniseringstur over "hele" Nittedal og liker absolutt det vi ser. Det området som er mest aktuelt er fortsatt Slattum (på oversiden av gamleveien), da vi begge ser for oss at vi må kjøre, evt at mannen tar buss.

Jeg har fått fortalt at det kan være veldig masse kø fra tunnellen og til Rotnes på ettermiddagen? En kollega av meg som bor på Kjul antok at det tok ca 20 min fra tunnellen til Rotnes?

Apan: mannen er utleid konsulent, så selv om han jobber der i dag, vet vi ikke hvor han jobber om et år eller om 3 år. Så vi ønsker å bosette oss en plass som er mulig å pendle fra, uansett hvilken retning man skal og det skal ikke være i sentrum av Oslo.

Slik vi ordner oss nå, så kjører jeg kl 07 og han 8.30, da bruker han 20 min til jobb og jeg 35. På ettermiddagen kjører jeg 15.30 og får hentet i bhg kl 16.10 og mannen kjører fra jobb kl 17.10 og bruker maks 15 min hjem.

__________________
I have learned that to be with those I like is enough.
Martis er ikke aktiv   Svar med sitat