Vis enkelt innlegg
Gammel 27-01-08, 21:23   #3
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hukommelse (Spinnoff av en sex-tråd!)

Jeg husker ofte lyd, og veldig ofte ord eller formuleringer, men så å si aldri bilder. Jeg har en veldig lite visuell hukommelse/hjerne. Jeg husker hvordan ting står i forhold til hverandre (fysisk), f.eks. hvor et hus er i forhold til et annet, men jeg ser det ikke for meg som et bilde. (Jeg har også en slags "romfølelse" på abstrakte ting, der begreper og ideer og størrelser er plassert i forhold til hverandre.) Og når jeg tenker på en person, får jeg et slags sammensatt "multi-sensorisk" bilde av stemmen og mimikken og følelsen jeg har for vedkommende, men jeg ser ikke personen for meg som et bilde. Bortsett fra hvis det er et faktisk bilde jeg tenker på, da - hvis jeg skal tenke konkret på hvordan noen ser ut (f.eks. for å beskrive dem), prøver jeg å tenke på et fotografi jeg har sett av vedkommende, ellers synes jeg det er vanskelig.