Vis enkelt innlegg
Gammel 01-11-06, 00:43   #20
ElinM
På vei

ElinM sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
ElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ammehjelpen sine hjemmesider

Opprinnelig lagt inn av Mams, her.

Mulig jeg er tett, men skjønner ikke helt hva Nestle har med amming å gjøre....

Mulig det. Vi har prøvd å forklare deg hvorfor Ammehjelpen engasjerer seg, men det ser ikke ut som du forstår. Det er supert om Flaskeposten også informerer om Nestle-boikotten, selv mener jeg at denne infoen hører mest naturlig hjemme på Ammehjelpen sine sider. Som jeg har prøvd å forklare her, så jobber Ammehjelpen for å verne om og fremme amming, og da er det helt naturlig at de opplyser og prøver å påvirke når noen undergraver ammingen, slik som Nestle gjør. Det Nestle har med amming å gjøre, er at de lurer mødre i den fattige verden til å ikke amme. Det vil Ammehjelpen ha slutt på, fordi vårt mål er å fremme og verne om amming.

Det kan virke som du tror at Ammehjelpen ønsker mme til livs. Det er slett ikke slik. Ammehjelpen ønsker å få slutt på den uetiske markedsføringen til Nestle, fordi den tar livet av 1,5 millioner barn hvert år fordi de ikket blir ammet på grunn av Nestles propaganda.

ElinM er ikke aktiv   Svar med sitat