Vis enkelt innlegg
Gammel 28-01-08, 22:58   #1
Svanen
trenger lading

Svanen sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Ønsker gode tips for sommerens fjelltur!

Vi skal ha med oss de to eldste (7 1/2 og 9 år) noen dager i fjellet til sommeren. De har gått i Jotunheimen med oss for to år siden (Torfinnsbu-Gjendebu-Fondsbu), og bortsett fra en meget våt tur (de to eneste dagene med regn den sommeren, gjett hvem som var på fjellet da?) var det en bra tur. I fjor gikk bl.a. Aurlandsdalen, og flere andre korte turer. De klarer fint å gå turer som er merket 4-6 timer av DNT. (helst 4 eller 5 dersom det er flere dager).
Så vi prøver å finne en fin ide for sommeren. Helst 3 eller 4 dager, fra hytte til hytte (betjent eller selvbetjent), gjerne en rundtur, men ingen must.
Er nok snakk om Øst-Norge, men nokså åpent der. Mannen min vil gjerne ha de med på Hardangervidda, mens jeg er ganske åpen. Men etappene bør være 4-5 timer, evt en dag med 6 timer.
Bombader meg med ideer og erfaringer!!!

Sist redigert av Svanen : 28-01-08 kl 23:18.
Svanen er ikke aktiv   Svar med sitat