Vis enkelt innlegg
Gammel 29-01-08, 08:58   #27
Svanen
trenger lading

Svanen sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Håndhilser ikke på damene...

Opprinnelig lagt inn av Nabbe, her.

Jeg har aldri opplevd fra menn at de presser enda en gang og enda en gang på å skulle håndhilse, men mannen min opplever det ofte fra kvinner, selv når han tar hånda til brystet og bukker litt lett.

Nå er jeg da bare fryktelig nysgjerrig, er det bare damer han ikke håndhilser på, eller ingen i det hele tatt? Greit på en måte synes jeg om man ikke håndhilser på noen, men denne studenten hilste på sjefen min og den andre mannen på jobb. Det er det jeg reagerer på.
Kan ikke si de "presset" for å håndhilse, men for oss er det kanskje mer et tegn på at noen er sjenerte, derfor de prøvde en gang til. Mulig vi som ikke bor i Oslo er litt trege...
Men synes det gir et dårlig førsteinntrykk å rygge unna, ikke presentere seg og ikke antydning til smil... Får litt slik "unnskyld-at-jeg-er-til" følelse.
Og som jeg nevnte vi hadde en student fra samme landet før jul som IKKE var slik, så jeg skjønner at ikke alle er slik.