Vis enkelt innlegg
Gammel 29-01-08, 10:51   #1
Magica
søt

Magica sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Vet noen hvilken bok dette er?

En av mine tidligere elever prøver å finne en bok hun leste som barn/ungdom. Hun husker hverken tittel eller forfatter. Kanskje noen har lest den? Jeg klipper ut litt av msn-samtalen vår:

Sitat:

det jeg kan huske (og som var hele poenget med historien) var en jente som bodde med mormoren (dette var i gamle dager altså...) og hadde dårlig syn, så da hun skulle på skolen fikk hun noen gamle svarte (for store) briller, på veien hjem ble hun ertet av noen barn og gjemte seg i en skog, og der inne kunne hun plutselig se en "hage" eller en del av skogen som var helt forvandlet

og det kunne hun bare se med brillene på... så jeg tenkte at den sikkert het "den hemmelige hage" eller noe men google aner ikke hva jeg snakker om

google vil gjerne gi meg linker til boken "the secret garden" men det er ikke den altså