Vis enkelt innlegg
Gammel 29-01-08, 12:01   #59
Kaprifol
Kjernesnill
 
Kaprifol sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.407
Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noen som bor i Nittedal?

Rotnes:
*Toget! Til jobb og til Oslo.
*Direkte adgang til Nordmarka. Nordmarka har mer snø og er kaldere enn Lillomarka og Østmarka.
*Prisvekst er høyere på Rotnes. Mulig den er god på Rælingen også, bryr meg ikke så veldig om det siden jeg vil fortsette å bo på Rotnes i overskuelig framtid.


Da vi flyttet tenkte vi mye på at disse tingene skulle stemme for oss voksnes del. Vi så også at vi bodde nær barneskolen med gunstig skolevei.

I ettertid oppdaget vi at synkronisert verpeplan, nærhet til lekeplass, idrettsplass, barnehage og barneskole var aldeles perfekt og veldig nyttig for oss. Vi mener bestemt at vi bor i paradis - sommer som vinter. Spesielt bra har det vært at vi bor like ved barnehagen der vi fikk plass, men sånt er jo styrt av litt tilfeldigheter også.

Glemte å si en viktig ting til: Vi bor nå gunstig til i forhold til besteforeldre som befinner seg henholdsvis i Hakadal 10 min kjøring nordover, i Lillestrøm og Oslo. Veldig greit å ha et sett besteforeldre såpass nærme, dette var også med i beregningen da vi flyttet.

__________________
2003 - 2007

Fake it 'til you make it

Sist redigert av Kaprifol : 29-01-08 kl 12:05. Årsak: La til viktig besteforeldrepunkt
Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat