Vis enkelt innlegg
Gammel 30-01-08, 10:18   #8
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Muslimsk barn hos lesbiske fosterforeldre

Opprinnelig lagt inn av Desembermamma, her.

Men slike strengt religiøse blir vel ikke godkjent som fosterforeldre? Jeg innbiller meg at noe av det siste barnevernsbarn trenger er å komme til noen som forteller dem at de har det som de har det fordi foreldrene har syndet liksom, og det tror jeg også barnevernet har tenkt på gjennom godkjenningen av fosterforeldrene.

Jeg mente ikke religiøse som nødvendigvis forteller barnet at foreldrene deres har syndet og slikt altså, det finnes jo strengt religiøse som er ganske OK. Men jeg som ateist må jo innrømme at jeg ikke hadde likt at barnet mitt havnet hos en familie som ba jevnlig for eksempel. Og fortalte at det fantes en Gud.

Jeg tror også at barnevernet har tenkt nøye gjennom hvem de plasserer barna hos,d et sa de jo også at de hadde gjort i dete tilfellet, med tanke på hva barnet hadde vært gjennom

Men disse lesbiske foreldrene vil jo ikke si at det de gjør er synd, selv om barnet hypotetisk sett er oppdratt til å mene det. Så de vil jo på en måte si at det barnet har lært er "feil". Nå var dette snakk om et førskolebarn, så jeg tviler vel på om det har så veldg mye begrep om synd, religion osv og sånt altså, bare rent hypotetisk.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat