Vis enkelt innlegg
Gammel 30-01-08, 14:02   #22
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Elektrosmog

Opprinnelig lagt inn av Nebbia, her.

Dokumentasjonen på hvor farlig denne strålingen er, er noe nær ikke-eksisterende. Og det som finnes er i beste fall svært mangelfullt. Selv stråling fra høyspentmaster, hvor det blant folk flest nærmest er konsensus om stor kreftfare, har det vist seg umulig å påvise statistisk signifikante effekter. Når folk allikevel engasjerer seg og argumenter mer emosjonelt enn rasjonelt, får saken kvasireligiøse undertoner. I en slik diskusjon har jeg ingenting å bidra med.

:avabonnerer:

Så mitt hovedinnlegg er basert på følelser og er totalt blottet for fakta og sunn fornuft fordi forskningen på denne typen stråling og helse er "nær ikke-eksisterende"?
Nær ikke-eksisterende? Det betyr faktisk at det eksisterer noe som rasjonaliserer min frykt for stråling.

Og som Polyanna skriver, så er det kanskje på høy tid at vi lærer av historien (i etterpåklokskapens ånd), og er bedre føre var enn etter snar.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat