Vis enkelt innlegg
Gammel 14-09-06, 14:11   #2
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

NM-pause

Jeg tror jeg trenger en tenkepause fra hele NM. For eksempel en to ukers tid. Jeg vet det ikke tas pent opp å kritisere, eller i det hele tatt nevne, måten forumet drives på (det er forsåvidt en av de tingene jeg har irritert meg over lenge) - så dette innlegget blir sikkert sensurert ganske raskt. Men jeg er ganske irritert over at Mim har blitt utestengt uten advarsel, og ikke minst over begrunnelsen hun har fått, der man tar "slemme" ting hun har sagt ut av sammenhengen, men ikke i det hele tatt ser på hva andre har kalt henne, offentlig eller på prikk/PM, ettersom hun ikke pleier å klage til moderator hver gang noen sier noe stygt. Det virker veldig urimelig for meg å "dømme" noen for hvordan hun oppfører seg overfor andre, uten å ta med i vurderingen hvordan andre oppfører seg overfor henne.

Hadde det vært et typisk "troll" det var snakk om, noen som ikke gjør annet enn å krangle og være slem, kunne jeg forstått det litt bedre. Men det er veldig få brukere på NM som har bidratt mer positivt enn Mim. Og det har ikke noe med hva jeg personlig synes om henne - det er bare å f.eks. søke opp alle oppskrifts- og tipstrådene hennes.

Dessuten blir det nevnt i begrunnelsen at mange nye brukere synes det er skremmende med "disse gjengene", og siden jeg selv pleier å bli regnet med i de fleste "gjengene" noen mener Mim er med i, synes jeg det er rart at jeg ikke i det minste har fått en advarsel om at jeg må roe ned denne skremmende aktiviteten. Jeg tar i alle fall til etterretning at det "vi" driver med oppfattes som skummelt og uheldig.

Jeg dukker muligens opp igjen om et par uker.